Det passer bedre å si; hvor lenge var Eva Beate i paradis?

Jeg har nemlig vært der. I paradis. Jeg er overbevist om at det var paradis for det føltes veldig sånn. Jeg fikk dessverre ikke være der så lenge, men jeg nøt hvert minutt.

Jeg har startet opp på Smertepoliklinikken. Det hele skjedde veldige fort. Mamma ringte de for meg klokka 12:05 på mandag. De ringte meg tilbake ca. 20 minutter senere og klokka 13:15 stod jeg på sykehuset. Heftig fort – det var liksom ikke helt den mandagen jeg så for meg da jeg la meg kvelden før.

Uansett – på Smertepoliklinikken tryllet de litt. Ikke med magi, men med tradisjonell lokalbedøvelse. Tre sprøytestikk rett inn i kneet, fem minutter og vips så var jeg i himmelrike og der fikk jeg være i 24 timer. Jeg ble smertefri. 100% SMERTEFRI! Det var fantastisk, selv om kroppen kollapset av å få litt fri.

Idag er jeg tilbake der jeg var før mandag når det gjelder smerter. Jeg har mye smerter. Ingen av fysioterapeutene ønsker å trene. Nye tanker og muligheter neste gang på Smertepoliklinikken.